MatmazelDeniz Merhaba anneler 4 yaşinda ve 11 aylik iki oğlum var büyük oglumla birgün sinemaya gtmek istiyorum kucugu anneannesine bırakıp sizler gttinizmi hiç
3melek_annesiii MatmazelDeniz evet benim de oglusum 3 yaşındaydı gittik kızım 1 yaşındaydı anneannesine bıraktım çizgi film izledik oglusum oturdu bir güzel izledi ve çok eglenmistik bence deneyin birde çok izlemek.istedigi bir çizgi film varsa ona götürün ve mutluluğunu görün 🥰
efelettin Ben bugün gittim 2 buçuk yaşındaki oğlumla. Öyle bangır bangır ses yoktu çocuklar için olunca çok ses açmadıklarını düşündüm hatta. Güzeldi 😍 oğlumda çok keyif aldı.
MatmazelDeniz Yaninedenben bnmki büyük diye artık sinemayı bilsin eğlensin anne oğul bir gün geçirelim diye dedim
MatmazelDeniz 3melek_annesiii tahmin ediyorum oglum cok sevinir bakalim kucugu firsat verdiği an goturucez abisini😀