Merhabalar bi fikir danısmak istiyorum ilk 6 aya kadar anne sütü sonrasinda mama ek gida olarak devam ettim kizım 1 yaşına girdi doktoru süt içirebilirsin artik dedi ama ben bi hemsireyi takip ediyorum sütü süt haliyle degil fermente olarak verin peynir yoğurt kefir gbi diyor sütü verirseniz bağırsak duvarlarina zarar verir bagisiklik dusup hastalanir diyor bu hemsireyi dinleyen annelerde önceden süt verip hastalanmis cocuklari sonra sütü kesince çogunun bebisi düzelmiş ben vermek istemeiyorum verip pisman olmaktan korkuyorum cnku dogal besliyorum ve coksukur sağlıkli hastalanmadı bu zmana kadar hiç ne yapmam lazım vermelimiyim vermemelimiyim