Merhaba anneler benim bebeğim daha 19 günlükken boğulma yaşadı yatırdığım yerde hatırlatmakta bilir belki post açmıştım onunlncesi we sonrası hep gazını alır uzatırdım ama bu kaç gündür memede uyuyor we napsam uyumak istiyor haliyle bende gaz alamıyorum zorlanıyorum acaba memede uyuyor diye uzak anneler napıyor merak ediyorum bizim kadar olanlar gazını almadan mı uyutuyorsunuz bilemedim cwp bekliyorum