Mmdr bazı doktorlara hayret ediyorum üsluba bak ya. Ben doktorumuza sütüm yetmiyor dedim aç kalıyor dedim 4. Ay bitiminde ek olarak mamaya başladım sen daha iyi bilirsin sütünü dedi verebilirsin dedi. Mama daha zor hem masraf hem hazırlaması sıcak mı oldu soğuk mu bebek bir taraftan ağlıyor ah ahh gerçekten biraz empati yapabilseler keşke.