Mel93 bende de olmuştu süt incisi ve süt kabarcığı aynı şey zaten, eski postlarimda yazmıştım yaşadıklarimi belki bulabilirsin ama kesinlikle kendin müdahale etme ben genel cerrahiye gittim doktor 5 dk da ucu incecik jilet gibi biseyle onu ordan çıkardı ve altından ip gibi süt birikintisi çıktı genel cerrahlar nasi bişey yapmadı anlamadım saniyelik bı islemle çıkarıyorlar ve çok rahatlamistim