Kızlar bebeğimin tırnağını kesiyordum her zaman kendim kestim bebeğim 4 aylık az önce yanlışlıkla biraz etini kesmişim kanadı azcık bebeğim ağladı nasıl içim gitti azcık zeyinyağı sürdüm acısı geçsin diye offf içim rahat etmiyor canı yandı diye nolur bana moral verin azcık ilk bebişim olduğu için çok takıyorum her şeyi