Cabukada Bebegim iki aylık ve bugun doktora yuz ustu yatırıyorum bır sorun olurum dedim hayır onermıyoruz dedı sız hıc sordunuz mu doktora
Ceyder Cabukada ben sormadım ama bende arada 5 dk kadar yatiriyorum uyanıkken kol kasları gelişsin diye
minnosanne0 Cabukada karnının ağrıdığını düşündüğümde yatırıyorum doktorda daha erken ama gözetim altında yaptırabilirsiniz dedi
Busramaden Cabukada benımkı dogdu dogalı yatıyo dr once bı tereddut ettı ama basını saga sola cevırdıgını gorunce gozetım altında yatır dedı bızımkı baska turlu asla uyumazdı 14 aylık olduk oyle uyumaya devam
Nesli06 Cabukada valla ben 2 3 aylıkken yüz üstü yatırmaya başladım şimdi 15 aylık hala yüz üstü yatıyor
Goktug0905 Bebekler doğduğundan itibaren yüzüstü yatırılabilir.Özellikle bu duruş sırt ve boyun kaslarını geliştirir.Başlarda az sonrasında ise uzun tutarak bu süre uzatılır.Bence doktorunuzn görüşü yanlış 😑 Yada neyden ötürü boyle soyledi bilemiyorum
Yarengarip Bizimki de 2 aylık Yüzüstü çok güzel uyuyor ama diğer türlü hemen uyanıyor ilk zamanlar ben de tedirgin oldum ama kafasını istediğin gibi çevirince bir sıkıntı yaşamadık şükür
Poyrazin_annesii Bızım doktor dogdugundan berı yuzustu yatırabılırsn dedı bebek rahatlar gaz sancısı azalır dedı. Cıdden gazı varken yüzüstü yatıryrm susuyor