Merhaba. 3 aylık bebeğim var. Son zamanlarda bebek arabasını eve alarak evde onunla zaman geçirmeye( örneğin iş yaparken yanımda tutuyorum belli bir süre de olsa duruyor) ve onda uyutmaya başladık. Bebeğim arabasında çok daha rahat uykuya dalıyor hem de ben de çok fazla yorulmuyorum açıkçası. Benim gibi yapan var mı bu durumun avantaj dezavantajları olur mu merak ediyorum sormak istedim 🙏🏻🙏🏻