Kızım 4 aylık oldu 2.aydan beri genelde 40 45 dk uyur. Bakıyorum herkesin bebeği en az 1 saat uyuyo benim kızım neden böyle anlamadım nerde hata yapıyorum. Destekli uyusa bile uzun uyuyan bebekler var. 4.aydan sonra düzelir mi acaba? Burnuna dokunmayı yapıyorum uyanmaya yakın ama bi şey olmadı şu an. Çok sıkıldım zırt pırt uyutmaya çalılmaktan