hasanurasiiimm 5 aylık bebeğim sünnet oldu 2 gün önce. Pipisi içine kaçtı . Bebeğim 10 kilo . Kilolu olduğu için böyle olduğunu ilerde düzeleceğini söyledi doktorlar. Ama içim rahat etmiyor . Böyle durumla karşılaşan var mı ?
merveae56 hasanurasiiimm evet canım kilolu olunca öyle oluyormuş bizde olduk 5 gün oluyor bizim de ucu falan soyuldu bugün kabuklanmaya başladı görüntüsü kötü Dr normal olduğunu söylüyor ama gel içime anlat inşallah hemen iyileşir ler