Seherk doktor olarak seçemiyoruz ama ücretli öğretim üyeleri var onları seçebiliyorsunuz. Her cuma randevu alabiliyorsunuz kime denk gelirseniz gelin çok iyi ilgilenip sizi dinliyorlar en azından. Geçen kontrol de bişey sordum dedim belki benim kuruntumdur hocam diye bana verdiği yanıt o kadar hoşuma gittiki. Bizim için annenin teşhisi esastır siz bebeğinizi daha iyi bilirsiniz dedi. Hemen onun da tahlilini yapalım deyince çok memnun oldum