Liyuzamomm Ürün sıfır hiç kullanılmadı.Kaşık kısmını steril etmek için açmıştım fakat üzerinde direk aç kullan yazdığı için sonrasında steril etme işlemi uygulamadım ve hastanede sütüm geldiği için kullanmadık. Kutusu mevcut kutu ile beraber gönderilecektir ❤️ 50 TL ye veriyorum. https://resimyukle.io/r/NaMYPhcQ8r https://resimyukle.io/r/NaMYPhcQ8r
agacsizkoala Liyuzamomm gerçekten böyle bir ürün varmıymış çok şaşırdım ben oğlumu ilk doğduğu zaman kaşıkla beslemeye çalışmıştım çok beğendim , ama ikinci çocuk düşünmüyorum üstte kalsın 😁