Hatice_nur07 Merhaba hanımlar buzluğa köfte atmıştım kolaylık olur diye akşama güveçte püreli şekilde yapacagım öncesinde kızartacagım köfteleri ama buzlu şekilde mi kızartmalıyım yoksa buzluktan vıkarıp etimesini mi beklemeliyim siz nasıl yapıyorsunuz
42Eylul07 Hatice_nur07 buzlu kizartirsaniz cok sicrar bence sulancagi icin simdiden cikarin dolaba koyun altina
Momylion Hatice_nur07 öncesinde çıkarmak daha iyi olur sanirm ama ben bı kaç defa buzlu kizartmistm bı sorun olmamisti