Divayorgun Semraaa2727 ilk ay güzel kilo almıştı oğlum ama mama içiyordu sütüm pek yoktu. Sizinki doymasa ağlardı 300 gram almasına dr nededi
dominantteyze Semraaa2727 doktora gttinizmi blmemde az almış sütünüz az muhtemelen benimde öyleydi mamayı arttırdm mecbur
Alpylmz Alpylmz aylık kontrolde 600 üstü normal diyorlar ama az almış mama takviyesi de yapabilirsinz bende 3500 dogum kilosu 3300 e düştü hastaneden çıkarken 1 ayda 4400 oldu mama veyodum gizel içmedi zaten