Anne_65 Merhaba hanımlar bebeğim 23 günlük uyuduğu zaman tiz sesle ara ara ağlıyor bu normalmi acaba sizde de oluyormu
Fatmaey Anne_65 normal bir şey bizde yaşadık aynısı sanki rüyasında dövüyorlar yaslıların demesine göre melekler güldürür ve ağlatırmış