Nealakasivarrr Lavoboda Az geldi ve durdu. Daha fazla gelmedi. Endişelendim ağrı sancı vs yok. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Durukusunannesii Nealakasivarrr acaba o nişan olabilirmi eğer nişansada çok erken daha bi doktorunuza danışın benim geldi ama 38. Haftada gelmişti
Nealakasivarrr Durukusunannesii Kbrozmn Canlar cevabınız için teşekkür ederim 🥰🌹 ertesi gün sabah doktora gittim. Herşey iyi hiçbir problem yok dedi. Çok ağır kaldırma çok ayakta kalma dedi. 19 aylık oğlumla bunun mümkün olmadığını söyledim. Zaten sonradan kanama devam etmedi çok şükür🤲🏻 Sanırım ben korona oldum. Arkadaşım hamile olmamasına rağmen öksürünce kahverengi kanamasının olduğunu söyledi. Koronada olabiliyormuş. Şuan gayet iyiyim elhamdulillah çok teşekkürler tekrardan 🌹
Kbrozmn Evet 33.haftamda bende de oldu doktora gittik rahmim yumuşamaya başlamış doğuma hazırlık için ama açılma yoktu ciğer geliştirici yaptılar. 37+3te doğurdum
Durukusunannesii Nealakasivarrr Sevindim cnm Bi sorun olmamasına geçmiş olsun bu arada Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin