Nurnida07 https://imgyukle.com/i/EAfVSS kızımın her kış yüzünde kızarıklar olur bu sene gözünün altında çıktı doktora götürdüm krem yazıp gönderiyorlar kremlerde hiç bir işe yaramıyor alerji testi yaptık polenlere kedi köpeğe alerjisi çıktı ne yapıcam bilmiyorum bide en hassas yerde bunu yaşayan oldu mu
tTgbaa Nurnida07 kortizonlu krem geçirir aslında verilen kremde kortizon varsa düzenli kullanın yoksa doktor değiştirip karışım krem isteyin ve nemli tutum kurumasın
leylaelisa Nurnida07 vall bilmiyorm ama benm de bebegm iki aylk yuzunde boyle seylr var iki yanagnds cenesinde kaslarnda bende yarn cocuk doktoruma goturucem direk cocuk doktoruna git bence https://imgyukle.com/i/EAAmGI