Cly01 Bebeğim 3 ay 10 günlük hem emiyor hem mama veriyorum maalesef sütüm az.. 120 cc mama içiyor mama bitince 1 2 dk ağlıyor sonra sakinleşip gülmeye başlıyor ortalama 3 saat duruyor mama bitince neden öyle ağlıyor olabilir 3 aylık 120 cc mama yeterli mi
1prensannesi06 Cly01 aynısını benim bebişte yapıyor 2 saatte bir istiyor benimki genelde ama gazdan ağlıyor bence gazını çıkarınca suauyor çünkü aç olsa hep ağlar bence 120 bence yeterli 3 aylık bebeğe
Nazlican Cly01 aynı sorun bizde de mevcut ve hep böyleydi 3 ay 21 günlük Bende acaba diye endişelenip fazlasını verdim bi kaç kez bu sefer de geri kustu Sonra doktor ayına göre kiloyu fazla bulup beslenmesi fazla vs deyince içimdeki şüphe kalktı
Cly01 1prensannesi06 sağol canım gazını da çıkarıyorum aslında gaz sorunumuz hiç olmadı sanırım biraz iştahlı 🤭🤭
giresun Cly01 birazcık mizmizliktan yapıyorlar bende ilk doymuyor sandım baktım yalandan ağlama yapiyor sonra duruyor😅kendi haline bırakın biraz aglasin
Nazlican Cly01 Bence gelişimi yerindeyse ekstrasına gerek yok Çünkü o miktar gayet yeterli normal bi bebek için Tabi danışmak en iyisi