Merhabalar, benim kızım 16 aylık ve ek gıdaya geçtiğimizden beri çok iştahsız bir çocuk, son aylarda fark ettiğim üzere dışardayken yemek yiyor evde eline ne versem çiğner atar ama dışarda birşey verince hapur hupur yiyor bende yemek saatlerinde yemeği yanıma alıp parka götürüp orda yediriyorum evet biraz zor kirleniyor vs ama yediği için çok mutluyum, bunu hem size fikir olsun diye yazıyorum hem de siz oruçluyken dışarda bir bebek yemek yediği zaman canınız çeker mi? Saygısızlık yapmış oluyor muyum insanlara ramazan girdi gireli köşe bucak bir yer bulup yedirmeye çalışıyorum parkta ama utanıyorum birinin canı çeker diyede