Merhaba güzel anneler
ben doğumdan sonra 6 kilo almışım sırf sütüm çok olsun diye herşeyi yedim yedim bana kilo olarak yansıdı öyle yapmamak gerekiyomuş aslında. Sizin uyguladığınız emziren anneler için diyet programınız var mı nasıl beslenşyosunuz 😊 süt azalmadan