Merhaba arkadaşlar. 1 aylık olan bebeklerinizi ne sıklıkla emziriyorsunuz? Geceleri alarm kaç saatte bir kuruyorsunuz? Uyanık olduğu vakitlerde her arandığında emziriyor musunuz yoksa oyalıyor musunuz biraz? Benimki bazen fazla emdiği için kusuyor sanırım da. Ne yapmalıyım emzirme saatleri konusunda?