10 ay önce epidural anestezi ile doğum yaptım ve 10 aydır sol ayak başparmağımda hissizlik vardı. Geçtiğimiz haftalarda sağ ayak başparmağımda da his kaybı başlayınca nörolojiden randevu aldım, önümüzdeki hafta gideceğim. Aynı durumu yaşayan var mı? Diğer parmaklarımda his %100 iken bunlarda %10. Sanki uyuşmuş gibi. Hareket ettirmede sorun yok, his kaybı yüzeysel.