Myraaa66 hiçbir doktor önermiyor ben biraz beni bıraksın diye aldım sadece beş gün durdu daha da kullanmadı çabuk sıkılıyor çünkü. O zamanda altı aylıktı. Geçenlerde arkadaşım geldi bebeğini uzun zamandır yürüteçe koyuyor ve bebek parmak ucuna basıyor öyle duruyor ayakta tutunca. Yürüteçin zararlarından işte iyi ki oğlum bırakmış binmemiş diyorum ben