Trkn-6 2 kızçem var biri 5 aylık diğeri 28 aylık çok erken uyanıyorlar 6 7 gibi ayaktayız bazen böyle biraz oturup dinlenmek istiyorum. İkisi de ögle uykusuna yatıyor ama malesef aynı zamanlarda değil çok dinlenemiyorum o yüzden iftara 2 saat kala falan artık pert oluyorum. Allahtan havalar serin doğudayız iftarı da erken açıyoruz idare ediyoruz bir şekilde 😄