Merhaba kızlar kızım 18 aylık sarışın bir bebek saclari az yani nasil belirtiyim 3 tane kukuli yapabiliyorum sadece acaba kullandigim sampuandan mi uzamiyor ebebek baby me sampuani kullaniyorum dogdugundan beri var mı şu çok güzel saç uzatıyor dediginiz bebek sampuanı ?