Ben tam blw gitmedim aslında ilk başta niyetim blw ilerlemekti ama baktım ki günde 3 posta kıyafet değiştirip, birde her yeri toplamak çok zamanımı alıyor bazen blw bazen kendim verdim. Şimdi 16 aylık oldu iştahı diş dönemleri dahil hiç kapanmadı her zaman yemeyi çok sevdi ama bu karakteriyle de alakalı olabilir. Şimdilerde çatalla kaşıkla iyi kötü yiyebiliyor yani onjne ne koysam çatal kaşık kullanabiliyor. Hangi yöntem olursa olsun bu ek gıda olayında en önemli şey çocuğun sevmediği biseyde ısrarcı olmamak. Mesela benimki karnabahar ve brokoliyi sade olarak sevmiyo yemiyor çocuk, e bende kıymalı falan veriyorum. Birde ilk alistirmalarda püre verecekseniz verin ona bişey diyemem ama bu püre olayı 2-3 haftayı geçmesin hep pütürlü vermeye çalışın. Ve son olarakta her ogurdugunde boğazına bişey kaçtı zannedip telaş yapmayın. Annemin evindeyim şuan, tabi burda blw imkansız 😄 annem elinde bezle geziyo biz varken blw de kalp krizinden gider 😄 her neyse bu büyüklerin ayyy boğazına bişey kaçtı aayyyy ayyy paniklemesine kulaklarinizi tıkayin. Oi oi nin tabağı kaşığı falan bende de var hevesle gidip almışım ama bence beş para etmez. Aldik diye mecbur kullanıyoruz ki zaten önemli olan materyal değilmiş bunjda yaşadıkça öğrendik 😛