Arkadaşlar bizim gibi olan varmı varsa da çok nadir dir heralde..10 aylık bebeğim var o kadar hareketli ki yani abartıyor dieceksiniz ama fazlası var eksiği yok çocuğun bezini 2 3 kişi değişiyoruz yine de zorlanıyoruz çünkü asla durmuyor.. hele emerken eli ayağı hep oynuyor kalkıyo dönüyo bişeyler yapıyor emzirmekte bile zorlanıyorum.. üstünü değiştirmek tam bir işkence evde cam kapı silsem daha az yorulurum bir saniye durmuyor hele ki uyutmak aman Allahım 2 saat savaşıyoruz çocukla kalkmak istiyor yatmak istemiyor ben böyle bir çocuk hayatımda görmedim gerçek diyorum aşırı mı aşırı hareketli bir çocuk hamileyken bişey mi yedim de bu çocuk böyle oldu diye düşünüyorum çünkü babasıyla ben çok tembelizdir çocuk fırtına gibi resmen. Yada birinin çocuğunu mu kınadım acaba diyorum evde girmediği delik kalmadı Allahtan evim küçükte gideceği yerler sınırlı kızlar akıl fikir verin bu çocuğu gün içinde Nası sankinleştirebilirim Akşama kadar ayakta duruyor asla oturmaz ve yatmaz hep ayakta