leyya_mnks Kızlar 7 haftalık hamileydim ama bugün gittim boş gebelik denildi kesenin düşmesi gerekiyor ama ne yapmalıyım bilmiyorum başına böyle bir şey gelen varsa lütfen yardım edin
S08m leyya_mnks bende 10 haftalikken ogrendim gec kalindigi icin kurtaj oldum ara kanamalarimda oluyodu ama evde kendiliginden belirli sure gecince dusmuyo
Bebegimicin1 leyya_mnks ben 8 haftalik hamileyken ogrebdim kalp atisini duymayi beklerken kürtaja alindim kurtajdan 2 ay sonra kendi istegimle tekrar hamile kaldim
sademinannesi leyya_mnks bende geçen ay kürtaj oldum evde düşme olayı olmadığını söyledi doktor özelde kürtaj oldum ben 10 dk sürdü girmem çıkmam korkmanıza hiç gerek yok geçmiş olsun