Prensesasel Bwmebegin altini ıslak mendille silen ve hangisini kullaniyorsunuz.ben pamuk kullaniyordum sonradan jeny willy gectim alkolsuz olan.baby turko kullananlar memnun mu ???
Mirayasel42 Prensesasel canım ben baby turco kullanıyorum bezınden memnun degılım ama ıslak mendilinde sıkıntı yaşamadık Şükür
Reyhanasya Prensesasel 0-6ay arası uni baby yeni doğan kullandım çok memnundum şuna baby turco kullanıyorm bi sıkıntı olmadı gayet güzel