Arkadaşlar bazı yorumların altına süt olmasj için soğan yeyin yazıyorum ama bu şekilde daha çok kişinin görmesini saglayabilirim diye düşündüm Ben kuru soğan kadar süt yapan bişey görmedim diyebilirim. Kilodan dolayı bı tanıdık söyledi bana günde en az 1 tane yerim dedi maşallah çocuğu 6 aylık olucak 9 buçuk kilo Bende denedim 10 gün hep yedim 10 günde bebeğim 300 gram aldı. Az kilo alan bebek benim ki. Yani genelde işe yarıyor diye biliyorum sütün kalitesini artırıyor rengi değişiyor yağlı gibi oluyor yani gözle görülür şekilde fark ettim ben denemekten zarar gelmez. Deneyin lütfen 🥰