Bebeğim 3 aylık ve ellerini çok fazla yemeye başladı emerken ısırıyo salyası arttı iştahında sorun yok ama kakasını yapmadı 2 gündür diş mi çıkarıyor acaba birde nbl probiyotik kullanmaya başladık doktor önerisiyle ondan sonra kaka sayısında azalma oldu. Sorum şu diş çıkarıyor diye mi kakasını yapamıyo yoksa verdiğim probiyotikten dolayı mı? Kullanan varsa yazabilir mi?