Defnemomy Bugün canım iskender istiyor, hazır et olanlardan yiyemem ama tavuk yiyebilirim. A101 de hazır tavuk dönerden alıp yapacağım. Daha önce yapan var mı? Şu şekilde yapıyorum enfes oluyor diyen😋
Mommysharkdoodoodoodoo Defnemomy a101in hiçbir süt ve et ürününü almanızı tavsiye etmem. Bim ondan kat kat iyidir.
Kumsalceylan28 Defnemomy ben yaptim . A101 den aldim. Domatesi rendele sos yap az baharatlarla cevir. Mmmmmmm mis gibi . Hem cok hesapli, pratik ve lezzetli . Et ve tavuk almistik. Ikisinide ayni sekilde yaptim
Nik_mik_yok Defnemomy ben yapıyorum her türlüsünü. Ekmek yada pideyi küçük dogra fırına at kızarsın . Sosu için domates suyu ve salçayı tereyağında kavur , biraz su ile aç ,kızaran ekmeklerin üzerine gezdir. Üzerine ısıttığın döneri koy.kenarina 2 kaşık yoğurt koy. En son tereyağ eritip bı gezdir , bak benimde canım çekti şimdi 🤣
Defnemomy Kumsalceylan28 Ben bir ara et aldım midem almadı ya, kırmızı et konusunda hassasım biraz, tavuk sıkıntı olmaz. Acayip canım istiyor bugün, yanına ne gider peki, doyurucu olması açısından, meyhane pilavı düşündüm aslında
Mommysharkdoodoodoodoo Defnemomy a101 yazın bile soğuk dolaplarının derecesini en düşükte tutuyor. Önemli olan marka değil o kadar aç gözlüler ki ürün bozulmuş bozulmamış umurlarında değil
Defnemomy Nik_mik_yok Peki tavuklara ekstra bir sos baharat katmaya gerek var mı? Birde pideyi fırına sade mi atıyorsunuz, tereyağı ile falan harmanlıyor musunuz? Son soru, domates olarak konserve domates olur mu 😀
Kk41 Defnemomy tırnak pideleri küp küp doğruyorum tavada hafif bi çeviriyorum tereyağ ve kekikle . Domates sos yapıyorum domatesli salçalı pideler .dönerleri diziyorum 😂 Kenarına yoğurt . Üstüne kızartılmış tereyağ offf diyorum 😂😂😂
Defnemomy Kk41 Ay akşamı nasıl edeceğim 🥲 önce ekmek, domates sos, üstüne tavuk değil mi? Birde domates olarak konserve kullansam olur mu?
Nik_mik_yok Defnemomy tavuğa ekstra bişey koymuyorum, pideyi fırına sade atıyorum üzeri zaten yeterince yağlı. Konserve domates olur ,olmasa da sadece salça ile bile olur, iki türlü de yapıyorum ben
Kk41 Defnemomy olur evet bende öyle yapıyorum . Blendrdan geçiriyorum pürüzsüz oluyor . Bu tarifle minik minik köftelerde güzel oluyor
Defnemomy Mommysharkdoodoodoodoo Geçen soğuk baklava aldım A101 den buz gibiydi aslında, hatta dışarı da erimesini bekledim bir süre, acaba şubeden şubeye farkediyor mudur?
barlassmoom Defnemomy tavsiyem, köfte yapın:) pide, maydanozlu soğan, yoğurt, salçalı sos, tereyağı ve üzerine köfte :) sahte iskender miiss ya da tavuk göğüs alın onu ince ince kesin, pişirin daha sağlıklı olur 🙏🏻
Defnemomy barlassmoom Oda aklıma geldi aslında, ben alıp yapayım ama inceliği konusunda güvenemedim kendime