Hanımlar selam. Ben buraya bebeğim aşırı iştahlı çok yiyor diye tedirgin olup post açan bir anneydim. Şu an bebeğim hiçbirşey yemek istemiyor bir süredir. Ağzını açmıyor bi yediği muz bisküvi tatlı şeyler. O da eskiye göre az yani emmiyor mama veriyorum ara ara 11 aylık. Geçen ay 3 diş çıkardı şu iki gündür de İshali ve kusması var ne yedirirsem kusuyor dişten olduğunu düşünüyorum genel ruh hali iyi ama böyle bir dönem yaşayan oldu mu acaba geçti mi sonradan doktora götürsem mi kararsız kaldım ateş vs yok