EzgiBade Hanımlar bebeğim 3 aylık kendi aracımızla yolculuk yapacağız ilk tecrübemiz olacak. Tavsiyeleriniz var mıdır 😊
Aselemine27 EzgiBade bende bekleyeyim burda kızım 5 aylık olacak bi ay sonra 9 saatlik yola çıkacağız korkuyorum sıkılacak die 😌
Rabia4646 Biz 2 aylıkken yaptık çok korkuyordum çok ağlayan bir bebeğim var ama genelde uyuyorlar sknti olmuyor. Pusetinizi yanınıza alın emzirip yatırın