eylul19 Esra57 normal o zmnsa .ılk öyle olunca cok korkmustum sutum azaldı sanmıstım cok sukur öyle degılmıs😂
melike155 eylul19 benimde 3 aylık ve 2 gündür yumusadigini hissediyorum öyle mi oluyor acaba süt mü azalıyor bilemedim
Talyaninannesi eylul19 bebek emerken yutkunuyorsa öyle değildir canm 😄🤷🏻♀️ nice terbiye olmamış memelerin başına darısı 😄
eylul19 melike155 terbıye oluyordur ondan yumusarlar .emzırme danısmanları uzmanlar sütünüze guvenın dıyolar öyle kolay bıtecek cınsten bısey degılmıs.stres yapmamak ve bol bol emzırmek yeterlı
eylul19 Esra57 evet korkuyo ınsan malesef bezlerın sayısı onemlı doktor kontrolunde kılo alımı onemlı bunlar ıyıyse hc korkma .
eylul19 Talyaninannesi canım daha dıkkatlı okursan 2.3 cu ayda terbıye oldugunu yazdıydım darısı olmayanların basına ıns😂