UrasnAnnsi Arkadaslar oglum 20 gun sonra 17 aylik olcak emmiyor 11 aylikken birakti 1 haftadir da gece uyanmiyor mama icin ama yatarken 225 ml mama veriyorum size sunu sormak ıstiyorum mamayi tamamen bırakmak istiyorum siz gece yatmadan mama tarzi bisey yediriyor musunuz yoksa direk yatiriyormusunuz bebisleri
EsZe UrasnAnnsi akşam yemeğinden sonra bir şey yedirmiyorum ama bunu yapmaya 2 yaşında başladım. 2 yaşına kadar yatmadan yaklaşık 1 saat önce mama içerdi. Neden onu kesmek istiyorsunuz? 2 yaşına kadar içse daha iyi değil mi?
irva UrasnAnnsi 17 aylık oğlum akşam yemeğini yer 9 gibi de uyur.Akşam bazen bizle yemedi mi kaşık maması yapar yediririm.Gece beslenmesı 4.5 ayından beri yok kendi kesmişti zaten.Ama mama kullanıyorum tabiki 2 yaşına kadar kullanılması gerektiği yönünde çoğu doktor.
UrasnAnnsi Zlm sutu sabah, cicibeyle veriyorum biraz gece denedim 1.2 ay, once gaz yaptı uyumadi hic ondan, gece vermek istemedim
Zlm UrasnAnnsi uyku esnasında bı besleeye ihtiyacı yok ama uyumadan önce birşey icmek istemesi normal bence laktozsuz süt denediniz mi
MySunny 2 yaşından önce pek süt içirmemeye çalış kuzu.içiyorsa da suyla karıştır.Yüksek proteinli olduğu için, ishal yapabilir çocuğunuza.