Kızlar iyi günler. Eşim askeri personel. Geçen hafta bel ağrısı için doktora gittik. Fıtık varmış. Eşime 2 ay ağır kaldıramaz spor yapamaz raporu verdi. İşini ,görevi aksatmıyor. Her gün mesaiye gidiyor. Bugün eşime rapor olduğundan dolayı Doğu tazminatı alamaz demişler. Maaş kesintisi yani. Eşim sordu soruşturdu. Kimisi tazminatın 3/1 ini kimisi en fazla 3/2 sini keser demiş. Ama karakoldakiler tamamı diyor. Bilen annelerimiz bilgi verebilir misiniz 🙂 Maaş kesintisi olması sıkıntı değil ama üst komutanları biraz eşimle uğraşıyor sanırım ve eşim asla haklılığa gelmez😐😬