1 hafta önce fark ettik ki dişi patlamış. Huysuzluğu, ateşi vs yoktu.
Ama 1.5-2 haftadır ek gıdayı reddediyor, meyve pürelerini bitirirdi şimdi yarımını anca yiyor. Bu 1.5 haftalık süreçte sadece mama yedi.
Bugün de çorba yaptım. Kaşığı ağzına verirken açıyor sonra Bi anda kapatıyor. Bi bakıyorum Bi kaşık yiyor, diğer kaşığı verirken elimi itiyor.
Ya var mı bu durumu yaşayan, ne yapacağımı bilemedim