Yazaksami 24 aylıktı bıraktığımda, geceleri saçlarıyla oynuyodum uykuya dalıyodu , emzik dediginde ben başka şey soylüyodum dikkatini diğer sevdigi urunlere oyuncaklara yonlendirdim oyle unutu biraz zor ama bırakınca konusmayada başlıyo emzik ağzindayken cok az konusuyodu . Emzik annesine gitti acıkmış diyiyodum yemeğini yiyecekmiş, evine gitti kardeşleri varmış vs. Çok sükur unuttu🤗