Eda-aks34 ben de kullanıyorum ama hiç yaşamadım böyle bir şey. Yani herhangi bir üründe de saklama koşulu hatasıyla alakalı küflenmeler bozulmalar yaşanabiliyor. Ben hazır kaptaki peynirlerde de yaşadım sütlerde de yaşadım en iyi markaların. Yani bu aptamili kötülemek için yetersiz bir örnek bana göre herhangi bir üründe de herkesin başına gelebilir böyle şeyler illa hasar görmesine gerek yok ürünün sizde ya da geliş yolunda yanlış muhafazayla alakalı yani tamamen kargo hatasıyla alakalı bir durum bile olabilir genelleme yapmak o yüzden yanlış diye düşünüyorum kendi şahsi fikrim bu yönde, saygılar🙃