Selam kzlar kızım 8 aylık bugun 4 kez bezini aldım 3 tanesi yesil ve sümüksüydü doktoruna attm kaka tahlili isticem dedi ama sizede bi sormak istiyorum basına boyle bi durum gelen var mı? Kakanın resmini atıcam simdiden kusura bakmayn bakabilenler bakabilir mi cok mu kötü kakası bu durumda olan bebeklere ne teshisi koydular merak ediyorum😔