Sofita bizim de 24 Nisan . Geçen yıl kendi aramızda yapmıştık,bu yılda iftar sonrası bı pasta keseriz diyorum. Öyle aman aman bı hazırlık yapmam yaa. İftara zaten yemek yapılacak ,arkasından bı pasta yeter . Zaten yemek sonrası çay ,bulaşık derken saat ilerleyecek ,biraz zor olacak diye düşünüyorum. Masa falan süslemek heralde etrafa bir iki balon yeterli .