Svmre12 4 ay oldu doğum yapalı dikişlerim iltihap kaptı 1 ayda zor iyileşti lazeri dondurmuştum ne zaman başlamalıyım oraya atış yapıldığında bi acı sızı olur mu ekstradan bide dikiş yerim aşağıda normalden sezeryana döndüğü için direk denk geliyo yani
sebnemumt Doktorunuza danışın en doğrusu .ben kizim 10 aylıkken basladim lazere o sezaryan bolgemi zaten çok hissetmiyorum şahsen