QueenMommm 5 ay 10 günlük kızım elbise alıcam kazalarını falan 6 9 ay almaya başladım elbiseyide o beden mi almalıyım yoksa 3-6 aymi kararsız kaldım
2minnosannesi0 6 9 tavsiye ederim kızıma 3 6 ay aldigim elbiseleri 6 aydan sonra olmadi cok kisa oldu sizin de 6 aya az kalmis 😊
Deletedmom_22 QueenMommm 6-9 alın. 3-6 çok az giyer küçülür hemencik . Belki sığmaz bile tontiş bebek ise
Zlm QueenMommm elvisekede büyük beden alınca boyu uzun oluyo bebeğinizin boyu uzunsa alabilirsin tabi ama ayına uygun boyda ise kendi ayını alın