Bebeğim 37 günlük. 10 günlükken beri sürekli gerinip ikiniyor. Uykuda bile sürekli bunu yapıyor ne gecemiz belli ne gunduzumuz. Kaç tane doktora gittik hepsi gazı var dedi gaz ilacı verdi gönderdi. Dün başka bir doktora gittik ve öğrendik ki bebeğimde süt alerjisi varmış. Gazinin olması da bu sebeptenmis sindiremedigi için gaz ve huzursuzluk yapıyormuş. Ayrıca reflusu de var sürekli kusuyor. Moralimi artık yukseltemiyorum resmen kendimi unuttum kum olduğumu unuttum psikolojim alt üst üzerine uykusuzlukta eklenince mahvoldum. Doktor süt ürünleri yumurta ve mayalı gıdaları kes dedi. Yani ne yiyecegimi bilmiyorum açıkçası. Aranızda böyle bişey yaşayan var mı? Çocuğum hasta mı yoksa bu dönem geçici mi bilmiyorum çok üzülüyorum