bebekarven Bebeğim 9 aylık oldu hala aynı yemiyor sadece mamayla besleniyor acaba ek gıdaya ara verip mamaya devam mı etsem ayrıca bu durum çiğneme ve yutma becerisini olumsuz etkiler mi