Merhaba kızım 10 ay 7 günlük. Bir haftadır biberon biberon mamalar boşa gitti. Gece mızıklıyor mama yapıyorum içmiyor yada 30-50 cc anca. Emzirmeye çalışıyorum zaten gündüz de emmek istemiyor gece de. Sonra ağlıyor yatır emzik ver diye. Yani içse içse 50 cc içiyor dün 10 cc içmiş sadece. emzikle uyuyor bazen çıkarıyor. Acaba gece beslenmek mi istemiyor artık. Fikri olan var mı