Evet kızlar bende böyle bır post açmış bulunuyorum😂
az once kaynanam ile konuştum köyden bırılerı nın çocuğu konuşuyormuş oğlumdan küçük dert edıyor neden konuşmuyor dıye bızımkı ( kendısını severım bu endısesı ıcın de asla kızmıyorum)
soruya gelecek olursam babbaa memmeee oyuncakları na yemek ywdırırken nam nam dıyor ama başka doğru anlamlı kelımesı yok
soyle deyınce tekrar etmıyor
dil bağı olabılır dedı kaynanam ama sanmıyorum doktorumuza sorucam bu durumu ama önce tecrübeli anneler den bılgı almak istedim💚