yuhumgeliy bahar aylarında kuşlar istila ediyor bizim burda da öyle. Herkes hangi odalara daha çok geliyorlarsa camın o köşesine bildiğin poşet sıkıştırır burda. Poşetin sesi be görüntüsüne kuş gelmez. CD takan da var. Camı açın, poşet dış tarafa gelecek şekilde köşesinden poşeti sıkıştırıp, kapatın. 15-20 gün kalsın sonra zaten gelmiyorlar