Merhaba arkadaşlar
doğum sonrası ilk regl olduğunuzda belirtileriniz neydi? Adet sancısı, bel ağrısı vs oldu mu ?
bebeğim 9 aylık hala olmadım ve 2-3 gündür hafif sancılarım oluyor. Acaba regl mi olacağım yoksa hamilelik belirtisi midir diye düşündüm 🥺 korunuyoruz ama yine de insan korkuyor. Kızıma hamileliğimde de regl benzer sancılarım olmustu